adik tak ramai, dua je..

















eh, kasi chan kakak kau nak bercakap. tgk, nmpk tak berapa bedah-nya muka aku kat situ. mcm makcik yg dah lama tak jumpa member gossip, bila sekali jumpa mmg tak sedar kiri kanan. gahgahh..



tadaaa...!! aku rasa ni xpression paling jujur sorang sistah yg super duper happy bila dpt jejak kasih dgn adik-adik sendiri.

reason aku suka dpt gather mcm ni, sbb kewangan adik2 aku mmg stabil. hahahh, nak kakak kau bwk ke sana, ke sini ingat for free ke? masa yg aku korbankan menunggu korang membelek game, spend itu ini.....

As a return, bak dtg celcom 10!!

tak cukup lagi? hari tu yg kecik ckp nak mkn nasi lemak ayam kampung. ok kakak bawak, aku dok sekat la makan, sanggup cari tosei takot sgt calorie intake increasing! rupanya hoii apesal tak cakap nak belanja satu rumah makan ayam kampung hari ni??

bila dpt lepak sama2, satu pencapaian ok baru kakak tahu yg mana dah ada girlfriend. eyy, jgn bercinta serius sgt lahh! u can't say she is the one for you till you met the next one. trust me brader.....


kalau rajin aku sambung lagi.